28/3

28. března 2017 v 8:57 | Jajinka

08:00 banán, jogurtový nápoj Revital Drink
12:00 Titbit zeleninový salát se slaninou, vejcem a trochou hořčičného dresinku
18:30 brokolicová polévka

Už nepotřebuju hubnout, ale jen tvarovat a zpevňovat a trochu ještě vyzmizíkovat celulitidu. Proto je plán na následující měsíce jasný - jíst stále jako nyní, maximálně trochu přitlačit bílkoviny a cvičit.
Rozhodla jsem se tedy, že se hecnu a odcvičím celou Jillian Michaels 30 Day Shred. Zatím se mi to nikdy nepodařilo a to jsem s ní začínala už asi stokrát! Budu tedy potřebovat vaší podporu, abych to tentokrát dala, holky!!
Přemýšlela jsem, že musím začít cvičit, ale nechtěla jsem Blogilates. Některá její cvičení mě vážně baví, sleduju jí na Instagramu i Facebooku. Musím ale říct, že ačkoliv jako člověk je mi symptická, moc nechápu, jaktože vypadá jak vypadá, když tolik cvičí. Abyste mě špatně nepochopily - nemyslím, si, že je tlustá nebo tak něco! Jen mě udivuje, že nění štíhlá jako jiné trenérky. Má špíčky na bříšku i zádech, na můj vkus silné ruce i poměrně velká stehna. Jednoduše takto nechci vypadat a mám obavy, že jejím stylem cvičení bych mohla. Proto jsem se rozhodla pro Jillian :)
Nebudu čekat na duben a začnu už teď. Dokonce snad i dnes. Dostala jsem to včera, ale zatím je mi dobře, tak není důvod necvičit :) Budu se snažit udělat si čas na cvičení každý den! Je to jen 30 minut + pár dalších na sprchu, no ne? Musím si ten čas udělat :)
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 vivien-for-ana vivien-for-ana | Web | 28. března 2017 v 14:54 | Reagovat

Tak to je supr rozhodnutí, když člověk cvičí, tak ulehčí i svým kloubům, protože nenesou nápor celé váhy těla, když mají kolem sebe zpevněné svalstvo, pak to podporuje imunitu, ZPOMALUJE STÁRNUTÍÍ!!!! :D A TVARUJE TĚLÍČKO! :)  - S tím stárnutím opravdu - přítelův otec denně HODNĚ sportuje, bude mu 51, ale prostě vypadá na 30! - a takových lidí znám víc :D  - a i jsem o tom četla studii, že tím, jak člověk cvičí (tak - nejen že předchází obezitě, a různým chorobám z nedostatku pohybu, ale ZPŮSOBUJE PROKRVENÍ POKOŽKY, KLOUBŮ ...PROSTĚ CELÉHO TĚLA -> TÍM DOCHÁZÍ K ZRYCHLENÍ METABOLICKÝCH PROCESŮ, DOSTANE SE DO DANÝCH ČÁSTÍ VÍCE ŽIVIN, A ODPLAVÍ SE VÍCE TOXINŮ ATD. (ale musí se moc pít ...) no, zase plácám - to ty všechno jistě víš, podle toho jak tě už nějakou dobu sleduji :) .... A kolik teď měříš a vážíš jestli můžeme vědět?

2 vivien-for-ana vivien-for-ana | Web | 28. března 2017 v 15:01 | Reagovat

Četla jsem i tvou "cestu životem" - a ani tam nezmiňuješ v závěrečné části, na kolik kg jsi se nakonec dostala  ... Souhlasím však s tím, že každý si musí přijít na to SVÉ a SÁM ...  mně to také trvalo, než jsem přijala fakt, že když budu mít nějaký SVŮJ jídelní režim a nebudu se přejídat, že zhubnu - ještě před rokem jsem však v hlavě stále měla červa, který mě přesvědčoval, že jedinou cestou jsou hladovky (které při náročné práci či škole zvládat úplně tak nelze) ...

3 Jess Jess | Web | 28. března 2017 v 16:57 | Reagovat

Jsem ráda, pravidelné cvičení je nejlepší a kromě skvělé postavy dodává i skvělou náladu. :-) Jill bych nezvládla, cviky má tedy v pohodě, jednou jsem to cvičila, ale ty její řeči pořád mi lezly na nervy, nemám ráda "upovídané" trenéry a trenérky, nejlepší je pro mě název cviku a hudba do toho. :-) Počítej hoďku, půl hodiny samotné cvičení, převlékání, vychladnutí, sprcha. Ale ta hodina bude stát za to!

4 Ellie Ellie | Web | 28. března 2017 v 22:08 | Reagovat

Vies co je neuveritelne? :D presne dnes som pozerala na blogilates videa a vravela som si to iste co ty!! Jak to ze nema svaly a neni viax vyrysovana ked stale cvici? A taktiez mam tendenciu vyberat si cviky na zaklade toho ako trener/ka vyzera..ci su vysledky viditelne na nich vobec. Tesi ma ako na to ides a urcite mas nasu podporu :) tebtokrat to zvladnes cele

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama